Produkty pro tipy pro lepší komunikaci mezi spolubydlíči (12)

Coaching Vedení a Pozicionování

Coaching Vedení a Pozicionování

Přeprogramováním našeho interního softwaru zavádíme nové praktiky a nové chování, které umožňují znovu získat sílu a autonomii. Můžeme tak snadněji: Podnikat, čelit výzvám, budovat projekty, rozvíjet své vůdcovství, zlepšovat procesy. Komunikovat, posilovat soudržnost týmů, uvolnit situaci, vyjednávat, smiřovat, sociální dialog. Coaching nabízí skutečnou transformaci a tedy spokojenější život.
"Assurance Emprunteur : Chraňte své půjčky a svou finanční budoucnost"

"Assurance Emprunteur : Chraňte své půjčky a svou finanční budoucnost"

Naše pojištění úvěru je navrženo tak, aby chránilo jednotlivce a profesionály před nepředvídatelnými událostmi, které by mohly ovlivnit jejich schopnost splácet úvěr. Zaručte kontinuitu svých finančních závazků s klidem. Celková ochrana: V případě úmrtí, invalidity nebo ztráty zaměstnání naše pojištění pokrývá splátky vašeho úvěru, čímž chrání vaše jmění nebo majetek vaší firmy. Přizpůsobivost: Ať už se jedná o hypoteční, podnikatelský nebo osobní úvěr, naše pojištění se přizpůsobí vašim potřebám pro individuální pokrytí. Flexibilní podmínky: Využijte modulární záruky a zjednodušené podmínky pro uzavření smlouvy, které jsou přizpůsobeny všem profilům, s konkurenceschopnými cenami. Odborné poradenství: Náš tým je vám k dispozici, aby vás nasměroval k nejlepším možnostem pokrytí, což zaručuje klid a finanční bezpečnost.
Podpora Odchozích Hovorů - Nejspolehlivější partner pro správu vašich odchozích hovorů

Podpora Odchozích Hovorů - Nejspolehlivější partner pro správu vašich odchozích hovorů

Odchozí call centrum je zásadním aspektem vaší činnosti, který zajišťuje vysoké míry odezvy od zákazníků. Tato služba vám umožní zvýšit prodeje a zlepšit zákaznickou podporu prostřednictvím telefonních hovorů. Naše call centrum disponuje špičkovými telefonními systémy a týmem oddaných agentů, kteří jsou připraveni vyhovět všem potřebám zákazníků. Pro více informací o našich službách nás prosím kontaktujte.
Řešení Konfliktů

Řešení Konfliktů

Rozpoznat problémy dříve, než vzniknou, a řešit konflikty, aby se dosáhlo cíle Projekty často sledují různé zájmy. Během stavebního projektu jsou kromě objednatelů nebo stavebníků zapojeny také výrobní firmy, stavební firmy, projektanti a úřady se svými návrhy a požadavky. Díky neutrálnímu a nezávislému odbornému posouzení lze cíle a různé přístupy shrnout a vypracovat společná ekonomická řešení; to i dříve, než dojde k napětí.
Korektura

Korektura

Nechali jste přeložit dokument interně jedním ze svých dvojjazyčných, ale nenativních kolegů? Naši profesionální překladatelé mohou tyto dokumenty zkontrolovat, aby zlepšili syntaxi, obraty a opravili případné chyby. Díky tomu máte k dispozici kvalitnější dokumenty za nižší cenu než při plném překladu.
Příprava na stěhování

Příprava na stěhování

Na základě svých zkušeností vám naši stěhováci přinášejí své rady a odborné znalosti v této oblasti. Od dodání krabic po technickou prohlídku za účelem posouzení vašich potřeb, naši odborníci vás doprovázejí před, během a po vašem stěhování. Bydlíte v Lyonu, v Écully, v Tassin-la-Demi-Lune, v Meyzieu, ve Vaulx-en-Velin nebo v oblasti Lyonu? Obraťte se na naše profesionály.
Chcete produkty odesílat sami, nebo zvolit plnění - PLNĚNÍ

Chcete produkty odesílat sami, nebo zvolit plnění - PLNĚNÍ

Pokud se chcete sami postarat o dopravu svých objednávek, může to být velmi časově náročné. Pro mnoho lidí je doprava také spojena s velkým stresem. Musíte si pořídit software, který je třeba udržovat, starat se o dodací služby a to vše neustále sledovat. Pokud se rozhodnete pro služby fulfillmentu od Monta, uvolníme vás od starostí kolem logistiky vašeho e-shopu. A to vše zaručeně za nejlepší poměr ceny a výkonu. Spolupracujeme s řadou dodacích služeb a můžeme zajistit propojení téměř s každým systémem e-shopu. Díky tomuto propojení e-shopu získáte 24/7 přehled o svých zásobách v reálném čase. Přes naše chytré dashboardy navíc získáte přesný a podrobný přehled o různých důležitých datech, jako jsou například bestsellery a produkty, u kterých je třeba věnovat pozornost.
Spolupráce Zaměřená na Talenty

Spolupráce Zaměřená na Talenty

Naše spolupracující síť se skládá z profesionálů s různými talenty a dovednostmi. Tato rozmanitost umožňuje vznik kreativních nápadů a umožňuje nám využívat nejlepší talenty v každé fázi našich pracovních procesů.
Řešení telefonního záznamu v Tours - Služby telefonního záznamu v Tours pro firmy

Řešení telefonního záznamu v Tours - Služby telefonního záznamu v Tours pro firmy

Abychom optimalizovali pracovní čas firem nebo profesionálů, Mediphone, agentura specializující se na telefonní příjem a externí služby v Tours, vám nabízí bezchybné úrovně služeb v oblasti telefonní pohotovosti pro odpověď vašim klientům. Různé služby externího zpracování příchozích nebo odchozích hovorů vám umožňují snížit náklady na vaše telefonní hovory, přičemž přesně dodržují vaše doporučení a pokyny.
Řešení problémů s chováním

Řešení problémů s chováním

Řešení problémů s chováním a modifikace nevhodného chování: úzkost z odloučení, agresivita, strachy, nekontrolované močení a defekace, nadměrné štěkání, destruktivní chování atd.
ZÁKAZNICKÝ SERVIS A PODPORA - Příchozí a odchozí hovory

ZÁKAZNICKÝ SERVIS A PODPORA - Příchozí a odchozí hovory

„Vždy být k dispozici, vždy pomoci" SERVIS KLIENTŮ A ZÁKAZNICKÁ PODPORA Všichni jsme už někdy vyslovili nebo slyšeli následující větu: „jejich produkt je dobrý, ale co jim chybí, je servis“. Kromě jednoduchého, rychlého a efektivního řešení problémů je pro vás důležité nabídnout svým klientům jedinečný zážitek, když vás kontaktují. Ubinaweb vyvíjí své služby na základě extrémně náročného pojetí zákaznického servisu. Proto už nestačí mít spokojené zákazníky; pokud opravdu chcete, aby vaše podnikání vyniklo, musíte vytvořit oddané a nadšené fanoušky: - Osobní kontakt, - Efektivní správa od prvního kontaktu, - Ultra kvalitní zpracování, - Ověření spokojenosti. DEFINICE SLUŽEB UBINAWEB - Outsourcing call centra, zákaznické podpory a asistence. - Podnikání v oblasti call center, zákaznické podpory, asistence a telemarketingu.
mezinárodní expatriátní pojištění - krytí pro smrt, pracovní přerušení a/nebo invaliditu pro vaši expatriaci

mezinárodní expatriátní pojištění - krytí pro smrt, pracovní přerušení a/nebo invaliditu pro vaši expatriaci

Abychom doplnili váš systém sociální ochrany na mezinárodní úrovni (zdraví a asistence), přejete si uzavřít mezinárodní pojištění pro expaty. Toto mezinárodní pojištění umožňuje chránit se před riziky úmrtí, pracovní neschopnosti a/nebo invalidity. Mezinárodní pojištění je k dispozici jak jako doplněk k Caisse des Français de l’Etranger (CFE), tak od prvního eura.